Firma zajmująca się prowadzeniem profili w mediach społecznościowych doskonale wie, jak przyciągnąć uwagę użytkowników sieci. Współpraca rozpoczyna się od konsultacji z przedsiębiorcą. Ważne jest ustalenie grup docelowych. Znając potrzeby i zainteresowania odbiorców, łatwiej jest dopasować do nich chwytliwy przekaz. Ponadto należy ustalić ilość postów publikowanych w miesiącu. Na stronie internetowej pod adresem mint-media.pl przedstawiono szczegóły oferty.
Ceny za prowadzenie Facebooka uzależnione są między innymi od wybranego pakietu. W standardzie zapewniono trzy posty tygodniowo. Niektórzy przedsiębiorcy decydują się jednak na wykupienie pakietu premium, który obejmuje pięć postów. Pracownicy zajmują się zarówno grafiką, jak i pisaniem tekstów. Koncentrują się na budowaniu określonego wizerunku marki, promowaniu wybranych produktów i usług. Regularnie analizują też efekty swoich działań. Sprawdzają, jakie treści podobają się użytkownikom najbardziej i pod tym kątem planują dalsze materiały.
Firmy według kategorii
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Usługi remontowo-budowlane
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Katalog produktów i usług dla każdego
Baza gastronomii i produktów spożywczych
Baza kursów i szkoleń
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Hodowla i rolnictwo
Transport dla Ciebie i firmy
Baza organizacji i stowarzyszeń
Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci
Imprezy, śluby, okazje - baza produktów i usług
Obrót i zarządzanie nieruchomościami - katalog usług
Usługi z zakresu mediów i badania rynku